luni, 26 aprilie 2010

“Sunt divorţată şi am o fetiţă obraznică”

Bună! Sunt divorţată, am o fetiţă de zece ani şi este obraznică, nu ascultă şi nu mai ştiu cum să procedez cu ea.
Monica

Draga mea Monica,
Eu cred că fetiţa ta nu este obraznică, ci doar suferă şi încercă să-ţi comunice asta.
Acum, dacă o iubeşti şi vrei s-o înţelegi şi s-o ajuţi, roagă-te mult pentru ea şi binecuvânteaz-o în gând cât mai des posibil. Încearcă să te împaci cu Dumnezeu şi cu propria viaţă şi asta va avea efecte bune asupra sufletului copilei tale pentru că ea face ce a învăţat de la voi, părinţii ei, şi mai ales de la mama. Ea te ajută acum să vezi ce refuzi să vezi despre tine însăţi şi viaţa ta, ca să faci ceva să te salvezi.
Citeşte, te rog, ce scriu, la noi pe site, copiii care au suferit datorită părinţilor şi învaţă de la ei ce poţi acum, cât nu e prea târziu.
Mulţumesc mult că mi-ai scris şi sper să te ajute răspunsul meu.
Dacă doreşti mai mult, te rog să facem împreună seminarul on line Să ne vindecăm iertând, de pe site-ul nostru.
Cu rugăciune şi nădejde,

Apostolat în Ţara Făgăraşului nr. 39 - aprilie 2010

Niciun comentariu: