sâmbătă, 24 aprilie 2010

Cât rezistă un băiat să stea cuminte în afara căsătoriei?


Măicuţă, cât rezistă un băiat să stea cuminte cu o fată în afară căsătoriei? 1 an, 2 ani, 10 ani? Se presupune că o relaţie intimă aduce sănătate celor doi... sau aşa îmi bagă el în cap, într-una... Eu cred că în afară căsătoriei, aceste lucruri sunt numai durere. Dar dacă el nu mai rezistă... are 26 de ani... ce să fac? Să îl trimit la altele? Să îl părăsesc? Aş vrea să îl am de bărbat pentru întreaga viaţă, păcat doar că nu e fată să îi cer eu mâna. :) Măicuţă, simt că e o primejdie... parcă fără asta nu ne mai înţelegem. Dar decât să păcătuiesc, mai bine ne despărţim. Poate că va înţelege asta cândva, cu soţia lui, poate că va înţelege cât bine i-am făcut... Deşi, tare mult mi-aş dori să-i fiu eu soaţă!!!
Valeria

Fetiţa mea iubită,
Nu e nevoie să reziste zece ani, pentru că se poate căsători în acest timp.
Da, nu-i poţi cere mâna, dar îi poţi spune ce ne spui nouă. Să-i spui că nu vei ceda în afara Tainei Nunţii, cu ajutorul lui Dumnezeu, şi că el pierde şi nu tu. Tu, copile drag, oricât l-ai iubi, dacă e o fire slabă, care nu poate să stea cuminte acum, când sunteţi separaţi, cum va fi când veţi fi împreună, când vei fi bolnavă, când vei fi însărcinată, când veţi ţine post?
Fără acest fel de a fi cuminţi în bucuriile şi mângâierile căsniciei, viaţa devine, mai devreme sau mai târziu, un coşmar, sau e trăită doar epidermic, senzual...
Roagă-te pentru el, Copila mea şi Domnul îl va lumina! Nu, dacă merge la alte femei, să nu-l mai primeşti, pentru că va aduna în sângele lui toate urmele de stricăciune din cele cu care va umbla. Să fiţi curaţi şi Domnul vă va da daruri mari!
Altceva e cu cei care au căzut şi s-au rănit fără să-L cunoască pe Domnul. Pe aceia îi curăţă Domnul prin pocăinţă când se întorc şi-i face „noi”, dar tu să nu te laşi păcălită.
Te îmbrăţişez cu drag şi respect şi admiraţie şi te rog, să nu judeci pe nimeni şi să ai încredere în Domnul!
Maica Siluana
www.sfintiiarhangheli.ro

Apostolat în Ţara Făgăraşului nr. 39 - aprilie 2010

Niciun comentariu: