sâmbătă, 20 februarie 2010

Nu mă văd mergând prin lume cu batic şi fustă lungă şi numai casă-şcoală-rugăciune

Sărut mâna, maică! Voiam să vă cer sfatul pentru că sunt foarte confuză: merg la biserică de ceva timp şi iubesc lucrurile duhovniceşti, dar nu le pot ţine pe toate... Îmi plac şi unele melodii mai moderne, nu merg la discotecă, nu îmi place, doar că mă mai întâlnesc cu prieteni de bun simţ care, la fel ca mine, merg la biserică, însă se mai bucură şi de unele lucruri lumeşti. Nu mă văd, sincer, mergând prin lume cu batic şi fustă lungă şi numai casă-şcoală-rugăciune... Mi se pare totuşi prea mult... Care ar trebui să fie dreapta socoteală?
Vă mulţumesc!
Spor şi Doamne ajută!
IsaBELA

Fetiţa mea dragă,
Fiecare om are o altă vârstă spirituală. E mai aproape sau mai departe de Dumnezeu şi de bucuria împlinirii poruncilor lui! Aşadar, fiecare are dreapta lui socoteală pe care o învaţă prin duhovnic, în primul rând, şi prin rugăciune apoi. Ca să ştii ce e plăcut Domnului şi ce îţi este de folos şi potrivit ţie, la vârsta ta, să te rogi în faţa oricărui gând sau impuls şi să fii cu Domnul în tot locul şi în tot timpul. Fie că te rogi, fie că înveţi, fie că o ajuţi pe mama la treabă (neapărat să faci şi asta), fie că te plimbi, fie că dansezi! Toate să le faci cu Domnul! Toate! Şi să te bucuri că te iubeşte şi să fii conştientă de prezenţa Lui iubitoare!
Te îmbrăţişez cu drag mult,
M. Siluana

Niciun comentariu: