joi, 18 septembrie 2008

Maica Siluana vă răspunde:

Ce trebuie să facă doi soţi pentru ca să decurgă normal căsătoria lor?
Irina şi Claudiu

Ei, dragii mei dragi, iată întrebarea!
Aceasta cred că este şi întrebarea pe care şi-o puneau şi Ileana Cosânzeana şi Făt Frumos după nunta aceea mare, mare cu care se terminau basmele. Sau cel puţin aceasta era întrebarea pe care mi-o puneam eu: oare ei cum vor face ca să nu se certe ca părinţii mei? Ce va face Făt Frumos să nu se îmbete şi să n-o bată pe Ileana Cosânzeana aşa cum îşi băteau aproape toţi bărbaţii din satul meu natal nevestele? Multă vreme am crezut că nu e nimic de făcut, că aşa e "normal" şi că tocmai din această cauză se termină basmele la nuntă! Dar a venit vremea în care am aflat ce e normalul şi nădejdea mea a devenit nebună de bucurie!
Ce bucurie să afli că viaţa noastră, viaţa părinţilor mei şi a celor din jurul nostru, nu este o viaţă normală, ci cu totul şi cu totul anormală şi că se poate schimba! Ce bucurie, ce Veste cu adevărat minunată să afli că imposibilul este posibil pentru că la Dumnezeu toate sunt cu putinţă şi pentru că Dumnezeu S-a făcut Om ca să ne dea putere să ne facem şi noi dumnezei! Ce bucurie, copii dragi, că voi v-aţi născut şi v-aţi căsătorit într-o vreme în care puteţi trăi o viaţă normală, adică după Norma Care este Domnul Iisus Hristos. Nu aveţi altceva de făcut decât să vă iubiţi şi să trăiţi după poruncile Lui! Să faceţi, cum ne învaţă Măicuţa Domnului la nunta din Cana, "tot ce vă va spune El"! Pentru asta aţi primit har mare şi sfinţitor în Sfânta voastră Cununie! Îndrăzniţi. Lepădaţi toate cele vechi, toate cele moştenite de la părinţi şi naşteţi-vă unul pe altul în iubirea voastră păzită de harul lucrător al Domnului, Mirele nostru Cel ceresc!
Altă soluţie nu cunosc şi nu cred că există!
Curaj şi călătorie cu bucurie pe calea Marelui Post spre Înviere!
Cu dragoste şi încredere.
M. Siluana.
Apostolat în Ţara Făgăraşului nr. 20 - septembrie 2008

Niciun comentariu: