luni, 17 mai 2010

Scrisoare de dragoste


"Te doresc foarte mult şi fac totul ca să te am… Te privesc, te urmăresc… foarte adesea, fără să ştii, te ajut foarte mult… Mă gândesc la tine mereu, zi şi noapte.
Într-un fel, ceea ce eşti tu azi, e creaţia mea… De aceea sufletul tău, lăuntric, se lipeşte tot mai mult de mine… Adori plăcerea, o urmăreşti, cu discreţie şi tenacitate, în toate acţiunile tale… Deşi, de cele mai multe ori, instinctiv, din reflex… Iubeşti confortul şi hazul, la nebunie… Îmi place să te văd râzând în hohote, e o adevărată desfătare!
Îmi place muuuult să te văd bucurându-te de corpul tău, de inteligenţa ta, de cariera ta… Realizările tale sunt şi ale mele, duşmanii tăi, şi ai mei… Asemenea, prietenii şi afinităţile…
În tot ce faci te dezmierzi de propria fiinţă… De aceea emani continuu senzualitatea ca pe un parfum subtil, dar ameţitor… Parfumul meu preferat!
Sunt fericit să fiu martorul integrării tale în tot ce e nou şi trendy: ideile, hainele, vorbele, gesturile par toate croite de imaginaţia mea de îndrăgostit. Chiar şi excesele tale, care sunt o expresie a libertăţii interioare, sunt delicioase!
Mă bucură tare faptul că nu judeci nimic în funcţie de bine şi rău, ci după principiul, rafinat şi civilizat, al plăcutului şi utilului. Prin asta dai dovadă de maximă decenţă şi de un strălucitor liberalism…
Oricine te-ar vedea pe stradă, în faţa televizorului sau a oglinzii, te-ar socoti o persoană banală… Dar, pentru mine eşti deosebită…
Toate visele, dorinţele, gândurile, faptele şi plăcerile tale, aduc tot mai aproape clipa întâlnirii noastre… Îndrăznesc să-l numesc momentul culminant al vieţii tale… Va fi de neuitat, îţi promit!
Al tău admirator, prieten şi, încă nevăzut, stăpân,
satana."
www.oameni-si-demoni.blogspot.com

Apostolat în Ţara Făgăraşului nr. 40 - mai 2010

Niciun comentariu: